Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Darmowa wysyłka dla zamówień od 150zł do paczkomatu, od 200zł kurier DPD *

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Zwroty i wymiany

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Klient będący jednocześnie Konsumentem*, lub przedsiębiorca na prawach konsumenta**, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie wręczonego przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

  2. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

  3. Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

  4. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

  5. Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt. 1 niniejszego rozdziału, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.

  6. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia w którym Konsument objął Produkt w posiadanie.

* Konsument- osoba prawna nie prowadząca działalności gospodarczej.

**Art. 38a ,,Przepisy dotyczące konsumenta zawarte w niniejszym rozdziale stosuje się doosoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o  Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej”.

Podstawą uznania reklamacji części i podzespołów(cylindry, tłoki, skrzynie biegów, wały korbowe, sprzęgła, paski napędowe, elektryczne, elektroniczne itp.) jest przedstawienie dowodu montażu w/w części w punktach usługowych posiadających odpowiednie do tego celu wyposażenie i wiedzę. Jeśli firma lub osoba montująca przedmiotowe części lub podzespoły nie posiada tego rodzaju usług ujętych w zakresie swojej działalności gospodarczej, reklamacja nie będzie uwzględniona.

Wzory dokumentów


 Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży wysyłkowej
- link doc

ZwrotWymianaPowód
VXniepoprawny kolor
VXniepoprawny rozmiar


Witryna stworzona na platformie